byzerl Bebeğim 3 aylık 2. Gün kalasını yapmadı osuruğunun kokması normal mi (sadece anne sütü içiyor)
hemsireanne01 byzerl normal değil. Ben uzayan kaka aralığı ve kötü koku için götürdüğümde alerjisi olduğunu öğrendim.
Sekerpare_ byzerl Benim bebeğim de öyle ya yattığı oda kapı açılınca burnum kırılıyor kokudan o derece 🤣🤣🤣