Ayy kızlar gerçekten savaştan çıkmış gibi hissediyorum kendimi. Kızım var eşimle bi disarda yemek yiyelim dedik burnumuzdan geldi 😬 normal sandalyeye oturmak istedi oturttum herseyi yerlere attı üstüne döktü 3 kez üst değiştirdim yetmedi artık bi mağazadan ekstra kıyafet almak zorunda kaldık çünkü herseyi kendi yapmak istiyor biz yapınca kendini yerlere atıyor neyse zar zor yemek yedik bi kahve içelim dedik her zaman gittigimiz mekana gittik giderken yolda uyudu kahvemizi rahatça içeriz diye seviniyorduk ki cafeye geldik kapının önünde aglama krizleri başladı ben eşim 3 garson hepimiz susturmaya çalışıyoruz yere yattı tepinmeye başladı etraftaki insanlar güldürmeye çalışıyor şeker çikolata balon top kağıt kalem telefon ne varsa verdik alıp yerlere attı ağlama sebebini anlamadım kucağıma alıyorum tepiniyor en son tv açtılar yasak normalde çizgi film 2 saatin sonunda sakinlesti 🥺 1 yudum kahve içene kadar herkes palyaço oldu mama sandalyesini kırdı,bardak kırdı, yapay agaclar vardı saksıda icinde taş var onları yerlere attı, bağırıp çağırıyor en ufak bisey desek kafasını yerlere vuruyor gerçekten sizin bebeklerde böyle mi ya 🙄 yaşıt çocuklar vardı cafede hiç böyle değiller ağlayan vardı ama bizimki kadar olmadı eline bisey verince hemen sustular benimki resmen ağzımdan burnumdan getirdi ☹️