Kizlar ben 6 yil kirada otrdum ev alip tasindim otrudugum evden ev sahibimden cok memnundum aile gibiydik kiraci oldugumuzu hissetmesik hic .yeni evimize ısınınamadık komsu yok bina yuksek merdivenler cok yoruyo ev soguk filan pek sevemedik simdi diger ev bosta bizde tekrar orayami tasinsak diye dusunuyoruz burayi kiraya verip siz olsaniz tasirmiydiniz fiyat sorarsanizda o evle bu ev ayni kira oraninda.ev sahibi cok isitoyo bizim gecmemizi 🫠