Aryamlinamom Deletedmom_223 bende akşam yapmıştım doğru çıkmıştı erken gebelik testiydi adetime 3 gün vardı
_YanakReisinAnnesii Deletedmom_223 varsa çıkacaktır. Oğlumu 8 gün gecikmeyle akşam saat 5 te yaptığım testle öğrenmiştim 😅
denizyildizi_ Deletedmom_223 idrarda çıkacak kadar HCG varsa vucudunda evet çıkabilir ama henüz gebeliğin basindaysaniz yanlış sonuç verme ihtimali var bunu göz önünde bulundurun🌸
Deletedmom_223 Elfgrn bakalım hayırlısı.Allah olmayanlara nasip etsin.Kismette de varsa yiyecek içecek suyu olur zaten
Aryamlinamom Deletedmom_223 evet onu almak daha mantıklı,affedersiniz korunuyormuydunuz yani bebek düşünmüyormuydunuz hap falan kullanıyorsanız bazen regl atlayabiliyor
Deletedmom_223 Aryamlinamom sadece prezervatif ile korunuyorduk.ilk oğlumda da o şekilde korunduk 4 sene boyunca bıraktık çocuk sahibi olmak için ikinci oğlum oldu .Daha 8 aylık küçük o yüzden istemiyorum açıkçası