maysamoms33 keremmm2024 mersinde dogum yaptığım hastane verdi 1 Ay ama diğer yerler geçerli bir sebep yoksa hastalık felan ücret karşılığı veriyorlar
keremmm2024 maysamoms33 pekı hangi hastaneler var ucretlı bıle olsa alırım sızın hastanenız hangısıydı yazarsanız çok sevınırım bebegım küçük o nedenle işe başlamak ıstemıyorum
maysamoms33 keremmm2024 benim hastanem akademi ama ben orda doğu yaptım diye aldım yoksa vermezler dışarıdan arkadaşım su hastanesine sormuş 1 Ay için 25 demişler benim bitti zaten ise döneceğim mecbur bende
yturkseven Merhaba, rapor alabildiniz mi? Ben Amerikan hastanesinde doğum yaptım oradan almak istiyorum ama veriyorlar mı hiç fikrim yok