minikoalaannesi Cisli bezi nasil sayiyorsunuz agirlik gibi mi yoksa 24 saatte sari cizgi tam mavi yesil oluncaya kadar mi??
herseyguzelolacak24 minikoalaannesi valla benim doktorum geçen gün çişli besini çıkardı bebeğin. Maviydi ama ağırdı yani böyle 4 5 bez alman lazım dedi. Bazen tek çiş bile mavi yapabiliyor bezi. Ağırlık olarak değerlendirme yapmak lazım
bebeklianneee minikoalaannesi o çizgi mavi oldu ise tamamdır öyle ağır olmaz zaten ayı ilerledikçe doktor Osman gönülal öyle demişti
minikoalaannesi denizyildizi_ saridan mavi yesile donunce bazen dopdolu olmuyor ama yine de tum cizgi doluyor onu 1 bez olarak sayiyoruz yani degil mi
denizyildizi_ minikoalaannesi Yani ben öyle sayıyorum yanlış mı yapiyorum bilmiyorum ama bir beze bir kere de işese çişli bez oluyor 6 kere de işese çişli bez oluyor sonuçta
minikoalaannesi herseyguzelolacak24 agirlik olarak da farkli farkli agirliklar oluyor ama neye gore belirlenecek o zaman