Beyninizikullanmakucretsizdir Tuuggccee A101 de kiwi markası almıştım hâlâ kullanıyorum. Ben memnunum tavsiye ederim.
Tunaveannesi16 Tuuggccee Benim beko marka, çaycım ama çok çay sevmediğimiz için genelde su kaynatmak için kullanıyoruz memnunum ben ayrıyetten bir de bekarlığımdan kalma arçelik marka kettle var ondanda memnundum o sadece kettle 🙂