Kizlar bebeğim 8 aylık bugün hiç durmadı sürekli ağladi banyo yaptırayım belki sancısı fln varsa rahatlar diye düşündüm verem aşısı yapılan yer yavaştan şişmeye başlamıştı zaten içi iltihap dolmuş banyo yaptırırken patladı iltihap boşaldı ama içinden sarı su akıyordu ben ne surebilirim oraya ne iyi gelir çocuk sabahtan beri o yüzden susmuyormus megerse