Cnm 4. Sezeryanımı oldum. Dikiş atılırken nefes alamıyor gibi oldum göğsümde bir ağrı vardı sanki biri üstüne oturmuş gibi. Söyledim önce dikkate almadılar. Sonra bir daha söyledim nefes alamıyorum göğsüm sıkışıyor nabzıma bakın kalp krizi mi geçiriyorum acaba felan dedim çok paniklemiştim. Çekiştirme ve bastırma olduğu için normal demişlerdi ama ben çok korktum yalan değil. Sonra bi ilaç verdiler sanırım sakinleştiriciydi onu verince geçti. Anestezi doktoru ile konuş sende ameliyata girmeden. ben girmeden önce Spinalde panik olurum yapamam demiştim o da bana öyle birşey olursa sakinleştirici veririm sana demişti.panik atağım var benim belki de o tuttu o an bilmiyorum