Oğlum 11 ay 18 günlük. 6 aylıkken ek gıda sürecine başladık. Başlamak denebilirse.. o gün bugündür ek gıdayı reddediyor. Kaşık zaten almıyor blw deniyorum onda da asla ağzına götürmüyor. Ciddi anlamda bunalmış durumdayım. Sadece anne sütü ile besleniyor. Kilosu hep ileriden gidiyordu ilk 6 ayda. Artık süt yetmediği için 3 aydır kilo da almıyor. Benimle aynı durumda olan ya da bu yoldan geçmiş olan varsa tecrübelerinizi paylaşır mısınız? Çok bunaldım..