Lütfen bana yardım edin bu süreci yaşayan yaşamış olan varsa görüp geçmeyin artık kafayı yiyeceğim 1,5 2 aydır asla ağzını açmıyor bebeğim isterse çok aç olsun isterse az fark etmiyor aklınıza ne geliyorsa denedim aynı sofrada oturuyoruz farklı kaşık farklı tabak sevdiği şeyler müzik oyun ama asla açmıyor diretiyor kilitliyor ağzını herkes doktor dahil dişten diyor ama 2 ay oldu bana hiç normal gelmiyor bu durum çok bunaldım sabah öğle akşam ne hazırladıysam hepsi çöpe gidiyor aylardır asla pes etmedim ama çabalıyorum