Sunaaumer Kızlar elektrik süpürgesi alıcam dik de olabilir normal de kullanıp memnun kaldıklarınız var mı.
ozturksibel Sunaaumer miele toz torbalı süpürge al 50 sene kullan asla çekim gücü azalmaz bozulmaz toz torbasız süpürgeler ilk başta ne kadar güzel çekerse çeksin bi süre sonra çekim gücü azalıyor
Gul-42 Sunaaumer annemde bende arnica tayfun kullanıyoruz hıc bır sıkıntı yasamadık ben 5 yıldır annem 10 yıldır
Feldspar1 Kabloluda arnica tesla alın bana dua edersiniz. Halıyı kaldırıyor o kadar güçlü ki çekişi. Turbo başlığı var fırça dönerek temizliyor. Sadece popüler değil o kadar. 6 yıldır kullanıyorum. Kablosuzda samsung jet70-75. Çekiş gücü dysonla aynı.
Asyaveannesi04 Sunaaumer valla bende öyle diyordum da parasını sonuna kadar hak ediyor koltuk, yatak başlığını falan da aldım bir kum yıkını çıkıyor süpürünce
lidokain ozturksibel yoo valla 5 yılı geçti Rowenta var bende mükemmel ilk günkü gibi çekiyor hazneyi ve filtre temizlenmeli yeterli oda çok basit
Feldspar1 rozeeee evet beş yıldır çok memnunum. Malzeme kalitesi bir tık daha iyi olabilirdi ama çekiş gücü harika. Başka markalara o kadar çok vermeye gerek yok. Bendeki arnica tesla
huda1903 Asyaveannesi04 dyson alamam çok pahalandı en azından biraz daha uygun çekim gücü iyi birşey istiyorum günlük temizlik için dik süpürge ve normal süpürgem var ama büyük temizlikte içim rahat etmiyor Philips falan bakıyorum bende