Merhabalar sabah sınavın vardı hava cok soguk olduğu için 9bucuk aylik bebegimi kiz kardesime biraktim gittim sinava oda pisik kremini elinden almamis yemiş yani yeni almistim yarıya inmiş gibi bişey paket hava var miydi bilmiyorum. Bana soylememis ben az once kremi gorunce farkettim. Mide falan yikarlarsa küçücük diye cesaret edemiyorum doktora gitmeye ama bisey olur mu basina gelen var mı? Bu arada pisik kremi dedigim hametan.