gizemaylam Bebeğim 4.5 aylık diş ağrısı çekiyor ama ortada daha ne diş var ne daha kabarmış diş eti var ne zaman çıkar bilemiyorum yapmadiğim yöntem kalmadı karanfil zeytinyağı, soğuk uygulama , kaşıyıcılar ama fayda etmiyor siz neler yapıyorsunuz anneler
delihatun01 gizemaylam tetagil granül toz var eczaneden alın çok iyi geliyor rahatlatıyor bebekler de çok seviyor
hemshireanne gizemaylam gizemaylam diş ağrısı çektiğine nasıl karar verdiniz? Benim de 4 ay 14 günlük anlayamıyorum dişi geliyormu gelmiyormu.
gizemaylam hemshireanne doktor muanesine gittik oda öyle dedi dişini kaşıdıça anlık rahatlıyor elini damaklarini sürtüyor, elimizi çok ısırıyor ama dişi ne zaman patlar bellisiz