3 yaş 5 aylık oğlum kreşe gidiyor. İnatçı huysuz ağlak bi çocuk. Tutturmaları var istediği olmazsa olana kdr ağlar. Kreşte öğretmeni memnun olduğunu söylüyors eskiden ilk en önde hep o olmak istermiş orda da arkadaşlarının oyuncaklarını isteyip ağlarmış ama artık yapmıyor büyük gelişmeler var sıra alıyor paylaşmayı biliyor dedi. Evde de eskiye göre daha iyi. Masa başı etkinlik yaptırdığımda bazen tamamlıyor bazen hiç yapmıyor bazen de yarım yamalak bırakıp kalkıyor. Öğretmen bu konuda şikayeti olmadı hiç hatta boyamayı diğer arkadaşlarına göre en iyi yapanlardan biri diyor. Sadece yemeğini hemen bitirip ayağa Kalkıyormuş. Sorum şu. Çocuğu masa başı etkinliğinde çabuk sıkılan var mı ? Yaşa göre normal mi büyüdükçe düzelir mi ? Bir de çok aksi inat bi çocuk bağırsak da kızsak da anlamıyor laftan. Dehb den şüphelenmeli miyim ? Evde de uzun süre oturmaz genelde ayakta gezinir koşar hareket halindedir hep. Ve çok konuşur. Ama öğretmenden şikayet dönütü almadık. Normal sınırda mı sizce