Merhaba, yaklaşık 14 aylık olan kızım işaretle sanki biraz fazla konuşmaya başladı gibi geldi. Anne,baba,mama,meme,dede,kedi,attı,baba gel diyor şuanlık. Evet hayırı anlıyor ve çoğu kelimeleri de bağdaşlaştı. Hayvanları tanıyor ve seslerini çıkarmaya çalışıyor. Ama işaret olan kısmın konuşmasını geciktirmesinden endişeleniyorum. Sizin evde uyguladığınız bir yönteminiz var mı ? Fikir edinmek istiyorum. Doktoruna göre normal her şey ama işaretle konuşmasına dikkat et diyor.