14 günlük kızım ablasindan rsv virüsü kaptı solunumu hızlandığı için yatırdılar.Bu süreci yaşayanlar yazabilir mi şuan bronsiolit olmuş tanı olarak onu soylediler .Kaç gün yattı bebeğiniz hastanede ,nasıl atlattiniz ,çıkınca durumu nasıldı ? Lohusa bi anne olarak hayatımın en kötü günlerini yaşıyorum