Kızlar merhaba
Bebeğim 4 günlük ve memelerim çok tahriş oldu. Bu sabah da sol memem kanamaya başladı. Kanadigi için bebeğim o mememi emmek istemiyor.
Nasıl iyileştirebilirim en hızlı?
Bu süreçte sol mememi almayacak mı?
Tek memeyle doyar mı?
Sol memeyi sagacak miyim sürekli, mastıt veya süt uretimi durmasın diye?
Lütfen deneyimlerinizi ve bilgilerinizi paylasir mısınız?