14Mart 9 buçuk aylık oğlum var. Emziriyorum. 4 aydır düzenli regl oluyordum. Ama bu ay 7 gün geciktim. Geciktikten sonra testler yapıyorum sonradan çıkıyor çizgiler. İlk yaptığımda testlerin fotoğrafını çektim. Sizler de bakar mısınız. Geri çekilme yöntemiyle ilişki oluyordu. Çünkü bebek olsa da istiyorduk. ilkinde zor hamile kaldığım için böyle tercih ettik. Hamile değilsem neden gecikmiş olabilirim. Veya Hamile miyim. Benzer durum yaşayan var mı. Testlerim aşağıdaki gibidir.
karakasseyma Tek çizgi hamilelik olmaz yüksek ihtimalle bende aynı durumu yaşıyorum düzensizlik olur emzirirken diyorlar ama randevu aldım gideceğim 1 hafta sonraya
hhh936_ prenses3565_ benim 6 aylık oğlum var Kasım ayına kadar regl oldum ve 3 gün sonra tam 2 ay olacak regl olmadım test yaptım negatif çıktı biri bişey söylesin çocuk yok regl yok aklım karıştı
asilhankaran hhh936_ Benimde 6 aylık çocuğum var hep düzenli olurdum bu ay 5 6 gün gecikti kan testi yaptım 2 gün önce negatif çıktı acaba yükselir mi tekrar kanım korkuyorum sizde son durum ne
hhh936_ asilhankaran ben hamile değilmişim hatta regl oldum ve direk gidip sprail taktırdım şu an da reglm bitti ama utanarak söylüyorum dün ilişkiye girdik kocamla bugün biraz kanamam oldu acaba neden yani sprail den dolayı mı bilemedim başına gelen varsa bı bilgilendirme yapabilir mi acab 🤗