Bebeğim 11 aylık şuan 5 aylıkken bizede vermişlerdi ben her emzirme öncesi 2 3 damla vererek çağre bulmuştum ozaman gazımızı kesmişti bizde birde yanında bigaia probiyotik vermişti ikisi bi arada kullandm probiyotiği akşam 4 gibi vermek iyi geliyordu böle yaparak 4 kutu relaktaz kullanarak gazımız bitmişti 5.5 aylık oldunda gaz bitmişti