ysmnbdj Kızlar ben 44 gün oldu doğum yapalı ama randevu alacağım bir sürü secenek çıkıyor kime alcagimi şaşırdım 😀sezeryan oldum bu arada
helinsila ysmnbdj yani benim bildiğim ameliyatını yapan doktora kontrole gidilmeli ben iki kere sezeryan oldum ikisindede hangi doktorum ilgilendiyse o kontrole gelmemi söyledi öyle yaptim
ZeydsMom ysmnbdj ameliyatini yapan doktor bakmali diye biliyorum ama baskalarina da baktiranlar vardir . Bilemedim simdi
funda94 ysmnbdj Antalyada yaşıyorum devlet hastanesinde ameliyat oldum Kadın doğum doktorum ameliyat eden Tekrar ona kontrol oldum ameliyattan 10 gün sonra dikişlerimi de o almıştı 40 gün sonra da alttan normal muayene yaptı bu şekilde ilerledim
ysmnbdj Biri ameliyat sonrası kontrol diyor diğeri lohusa diyor biride normal jinekoloji ben sadece kadın doğuma gidicem ama alt başlığı var hepsinin 😀
ysmnbdj uykucukoalaa benim doktorum özelde sadece kontrol için para ödemek istemiyorum devlete gidicem o yüzden zaten maddi zorlanıyoruz artık
ysmnbdj ZeydsMom doğumu yaptiran doktorum 3.gunde bakmıştı tek sonrasında ona tekrar gidemedim maddi olarakta gitmek istemedim özelde doğum yaptım çünkü baya maliyetli oldu zaten o yüzden devlete gidicem kontrole