Kızlar ev değiştirdim suanki kombiden hiç anlamıyorum daha önceki kombim termostatsiz ve yogusmasizdi bu yogusmaliymis normalde 58 derecede yaniyor ama termostat hiç durmuyor evin derecesine gelse dahi hala sürekli full yaniyor hiç sönmüyor birde kombinin 2 kullanım şekli var biri comfort biri eco hangisi daha iyi kullanan varmj bana yardımcı olabilecek