mematiii yok hiçbir şey sürmedim, ilk günler değil ama artık bırakmaya alıştığını düşündüğümde kıyafet üzerinden, gel ciciş yapalım memeye diyordum, öpücük atıyordu. Çok şükür korktuğum gibi olmadı, sabır taşı falan kullanırım diye düşünüyordum ama elhamdulillah tiksindirmeden korkmadan bıraktı. Ama böyle olmasa sabır taşı vs de denerdim yani. Tabii bu gündüz kesmek için böyleydi. Gece… Ay neler yaşadım ya rabbi… Yenidoğan gibi saat başı uyanıyordu nerdeyse, bir buçuk iki saatte bir. Yattıktan yarım saat sonra kalkardı. Bir buçuk sene gece uykusu böyle olunca artık dayanamadım geceyi keselim derken komple gitti