1 ay oldu doğum yapalı hiç kabızlığım geçmedi 3 gün de bir anca çıkıyorum çıktığım gün oturamıyorum acıdan hayatımda böyle bişey görmedim kayısı incir her gün yiyorum bol bol su içiyorum hiçbişey fayda etmiyor sinirlerim bozuluyor artık basur olmaktan korkuyorum aşırı acıyor afedersiniz başka alternatif ne deneyebilirm ? Yardımcı olun