Uyanık kaldığı her dakika emmek isteyen bebeğimi kabullendim. Elimden geleni yapıyorum. Kendisi 55 günlük oldu. Benim gibi olan anneler gün içinde neler yapabiliyorsunuz? Hem ev içinde hem de bebekle ? Benimki çopu zaman kucağımda uyuyor. Müzik açıp dans ediyoruz , kitap okuyorum emzirirken. Bazen yatarak emziriyorum. Ev işleri olmuyor. Yemek yapamıyorum. Çok zorluyor. Önerilere açığım? Tavsiye istiyorum.