Jupiter aynısı mi bilemicem ama 4 aylık kızımın yanağında da önce minik sivilce gibi seyler çıkmıştı sonra büyüyüp üstleri kurudu. 4.ay muayenesinde doktor alerjik olabilir beyaz vazelin sürün dedi ama gecmedi daha kötü oldu yayıldı yanakları yanık gibiydi. Baska bir doktora götürdük alerjik dedi o da kortizonlu krem verdi 3 gün kullandık geçti zararlıymış o kremler ama yüzü öyle olunca mecburen kullandik kaşınıyor gibiydi sanki yüzünü boynuma sürtüyordu huzursuzdu yine bir doktora götürün bir çok bebekte oluyormuş böyle şeyler normal dedi