Arkadaşlar 15 aylık bebeğim işaret parmağıyla göstermiyor ekran yok hiç ben de hep konuşuyorum kitap inceliyoruz oyun oynuyoruz vs ama parmakla göstermeye dikkat etmemiştim önemli bişey olduğunu yeni öğrendim 2 haftadır dikkat ediyorum hep parmakla göstermeye böyle geciken oldu mı sizin çocuklar ne zaman gösterdi özellikle mi öğrettiniz