10 aylık . Diş çıkarttı geçen gün. Sabaha kadar oturuyor 06.00 uyuyor , ara ara süt içmek için uyanıyor nihayette 15.30 günaydın diyorum bebeğime. Dolayısıyla ben de aynı durumdayım. Deneyimli anneler bana ne önerirsiniz? Birkaç saat sonra hava kararacak biz güne yeni başladık.