2.5 yaşında en fazla bir hafta da tuvaleti öğrendi oğlum ama gece hep sıkıntıydı gece çok zor oldu biraz alıştı gibi sonra tekrar başladı hele son zamanlar da okula da gitmek istememesiyle beraber daha da arttı artık nevresim alez yorgan kıyafet onları yıkayacm diye evden çıkamaz oldum bütün gün makina çalıştırıyorum ben kaldırıyorum ama bazen olmuyor mesela dün 1 de kaldırdım 3.5 baktım altına yapmış yetişemiyorum. He tamamen de gece süperdi hiç altına kaçırmazdı demiyorum haftada bir gün iki gün yapardı mutlaka bu ara her gün eşim artık gece bağla bari kışın diyor ama bezi göstermek istemiyorum kesinlikle 4yaşına girecek 2 ay sonra