metemom_ Bu gün 4 aylık bebeğime uyku tulumu almaya gideceğim gece sürekli üstünü açıyor sel de akıttığı için üşür de bronşit falan olur diye korkuyorum evin içerisi en aşağı 22 derece oluyor kaç tog almalıyım
ka82 metemom_ ben birkaç gündür kullanmaya başladım bebeğim 5 aylık olacak tulum hiç sevmiyordu. 1.6 tığ 22 de uyutuyorum genelde. Bbir yaş kullanıyorum.
amazontuba metemom_ 6-9 benim fikrimce. Benim evim genelde 24 civarı 1.6 tog aldım benim bebişi terletiyo giydiremedim onu keşke 1 tog alsaydım dedim ince nin çözümü var içine uzun çıtçıtlı pijama filan ekleniyor ama kalın a çözüm yok malesef dişarda giydiriyorum 🤦♀️
metemom_ amazontuba benim yatak odam güneş görüyor küçük bir oda olduğu için de çok ısınıyor acaba diyorum 1 tog mu alsam ama bu seferde soğuk olduğu geceleri düşünüyorum
amazontuba metemom_ bence 1 tog yeterli gelir kendinz de görün kalınlığını soğuk gecelerde içine ince pijama uzun kollu body mis gibi olur