Kizlar bebegim 14 aylik ve çocuk su içmeyi sevmiyor.bardak denedim yok.akıtmaz suluk varya onlarlada olmadi,pipietli denedim çekebiliyor ama su geldigini anlayinca birakiyor.yani hiç bir sekilde içiremiyorum.ne yapicam bilmiyorum.varmi fikri olan yada benim gibi olup çözüm bulan.nasil vercem bu kıza su:(