cakebabe Kızım 4.5 aylık 2 3 saatliğine anneme bırakcam emiyor dolapta süt var ondan vercem bi paket ama sorun biberon tutmaması kaşıkla içer mi nasıl yapıyım bilemedim çözdürüp kasede sıcak su da mı ısıtsın fikir verin lütfen kafam karıştı 🥺
cokbilmismom cakebabe gizli akışlı bir biberonda denediniz mi. Avnent denediniz mi hiç mi tutmuyor. 1-2 aylık olsa kaşıkla rahat içer ama 4.5 aylık kaşıkla zor olur
mmmercimekkk cakebabe bende Sınava giderken bırakmıştım ama benim bebeğin biberon alıyor biberon kullanmadan önce şırınga ile veriyordum
cakebabe 16momm şuan kaşık biberon gidip alamam normal kaşıkla içer mi belki acıkana kadar gidip alcam ama yine de gecikirsem falan diye
meraliredam Benim bebeğim hastane işlerinde çok acıkınca tutuyordu.Şırınga denenebilir.Isıtma da önce oda sıcaklığında çözdürüp sicak suda benmari yapacaksınız