Yazınızı okuduğum da o kadar sinirlendim ki sizi tanımadığım halde. Kendi evladınıza en büyük kötülüğü yaptığında nefes alabiliyor musun gerçekten. 3 aylık bir bebek iletişim ister göz teması ister, bol sohbet konuşma tasvir ister, kucak ister sevgi ister vs vs vs.
Benımde 3 aylık bebeğim 4 yasındada cocugum var. İki çocuklu çalışan bir anneyim. Ve çok çok zor. Benım nefesim cocuğumun kötülüğüne olmamalı. İşte ben o zaman nefessiz kalırım.
O yavrucagın geleceğini daha şimdiden kötü etkileme…