princees Önce ağır grip oldum sonra bir baktım kulağım duymuyor biri hiç diğeri de çok çok az duyuyor hastaneye gittik enfeksiyon ve mantar olmuş dedi ilk defa duydum kulakta mantarı önceden hiç duymamıştım eczanenin hazırladığı özel bir damla yazdı üç gündür kullanıyorum ama hala duymuyorum ve duymamak çok zor TV açık duymuyorum biri konuşurken yanına yaklasmayana kadar duymuyorum geçecek mi doktor korkulacak birşey yok dedi ama elde değil korkmamak ve temizlemedi de kulağımı
duyguluanne princees benim kayınvalidemde oldu ilk önce anlayamadılar özel hastanede hep antibiyotik verdiler geçmedi duyamadı ağrıları oldu daha sonra özel bir kliniğe gittik doktor toz tarzı bir şey döktü kulağına ve bir iki ilaç verdi o oldu geçti gitti hastalık doktor çok önemli geçebilen bir şey yani
minervadefne princees kayınvalidem yaşadı çok ağrısı oldu onun banyoda kulak tıpası kullandı eczanelerde var doktor ıslak olursa su kaçarsa ağrır demiş ama tekrarladı sonra pek duymuyor şimdi kulağı ama o bi çare bulamadı o yüzden böyle oldu diye düşünüyorum
Buselim princees aynı şeyi yaşadım iki ay önce 3 kere antibiyotik bitirdim ama geçmedi devlete gittim temizlediler geçmedi son çare özele gittim kulağımdaki mantar iltihabı kulak zarımı kapatmıştı ve baya çoktu doktor kameradan bana göstererek temizledi ve rahatladım hiçbir şekilde duymuyordum bende özel damla kullandım ama kulağıma gitmemiş bile iltihaptan doktor onu kullanma dedi temizledi tentürdiyot verdi birde sprey verdi temizlemem için bir haftada geçti zaten ağrım geçmişti duymuyordum mantarda geçti şükür özel kamera ile bakılıp temizlenmesi lazım yoksa öyle rastgele doktorların temizlediği gibi olmuyor
gmzshn princees bende mantar değil ama egzama olmuş kulak ağrılarım geçmiyordu çıldırtıyordu beni doktor sorun yok sadece kulağın egzama olmuş dedi iki damla ve bi krem verdi bu krem hep yanında olacak ağrıdığında kulak çubuğu ile süreceksin dedi. Banyodan sonra saçımı kurulurken uzaktan kulağıma da tutuyorum fön makinesini
princees duyguluanne teşekkür ederim devlete randevu bulamadık acilden aldılar daha ozele de gittim bir gelişme yok inşallah benimde bir an önce açılır çok korkuyorum
pie Kulak çöpünü elma sirkesine batırın, kulağınızı temizler gibi içeri sokup çıkartın. Ağrı varsa direkt alıyor. Ne ağrılar çektim bu meretten ne haplar kullandım. Tek çare sirke. Hafif ağrısın hemen sirkeye koşarım, büyük nimet resmen. 🥲
princees pie şu anda ağrıdan çok duymamak canımı sıkıyor ruhumu daraltıyor resmen çok teşekkür ederim deneyeceğim