Arkadaşlar doğum yapalı 11 gun oldu 1 haftadır bu acıyı cekiyorim goguslerimde içten yanma şanlı damarlarom cekiliyo gibi bir acı var bikac yerimde ele gelen topurcik var süt kanallarının tıkalı aç diyorlar sıcak uygulama soğuk uygulama lahana herşeyi denedim geçmiyor en son genel cerraha gittim o da iç günlük antibiyotik iğne verdi geçmezse ameliyat diyor korkuyorum nolur yaşayan varsa yardım edin