-Rukis06- Prince Çevremde de var yedi gün bebeği kaka yapmamış olan bende sıkıntı yapmıyorum eşim takıntılı işte
-Rukis06- Aliasafannesi Çok şükür çişli bezde sıkıntı yok yarın kendime kayısı hoşafı yapayım başka neler yapabilirim iki gün oldu Kaka yapmayalı inşallah ağrı sızı yapmasın da başka bir şey istemiyorum Çokk teşekkür ediyorum