Alparslanmom__ doğumdan sonra alışmaydı bebeğin reflüsü gazı derken 5. Ayda gidebildim kontrole . Ona da adetim aşırı uzun sürdü diye gittim doktor normal olduğunu söyledi ayrıntılı baktı . Bi sorun görsem belki daha erken giderdim ama şükür bi sorun olmadı