3 yaşına girecek oğlum ve 3 aylık bir kızım var. ,2 hafta kayınpeder bizde kaldı yatılı. Tütün sigara çocuklarımn yanında iciyodu balkonumuz var güzel oturmalı soba da açıyodum sıcak ediyodum. Orda oturup sigarasını içmesi için. Ama o sadece günde 1 saat oturuyor du. Perşembe günü gitti. Gelip gittiğinden beri bebeğim öksürüyo arada. Oğlum da gece horluyo artık balgam var gibi ondanda. Yani ben o ağır kokudan rahatsız oluyordum. Her fırsat buldum da cami aciyodum. Gelmeden perde yikamistim simsiyah olmuş örnek diye diyorum. Olan benim çocuklarım a oldu. Bı rahatsızlıkları Yok baska çok şükür. Kaç gün önce oğlum sadece ateşldi bide gece gündüz 3 gün sürdü. Dedesi burda iken. şimdi balgam var gibi yapacak bir şeyim var mı çocuklar için bilmiyorum havada çok soğuk