Cennetkokulum___ ben Keçiören’de Bağlum tıp merkezinde Erkan Öztürk hocamıza yaptırdım. (Tanıdık önerisiyle gittim bende o 2 oğluna da yaptırmıştı memnundu) 2 aydan büyük olması gerekiyor diye biliyorum ben 2 buçuk aylıkken yaptırdım memnunum. Hocamız hemen dönüş sağlıyor sonrasında da. Rutin kontrolde kendi çocuk doktorumuz sünneti iyi olmuş demişti. Yalnız hocamız dikişli sünnet yapıyor klipsli yapmıyor ve önermiyor da haberiniz olsun. Bende klipsli istemiyordum geleneksel istiyordum. Klips tercih edecekseniz başka doktorlar bulabilirsiniz