mysozclk hunilimomy bende oyle bılıyorum kuzum ılacı oyle ver dedı 2 ml doktor bende cag kasıgından azıcık eksık verıyorum
mysozclk karabela degersizbirhayat_1 2 ml cag kasıgından fazla cıkıyor denedim oda alerji ilacı ıcın cok bı cag kasıgı 2.5 ml ona gore verdim