Theeyeofmine Göbekteki hamilelik çizgisi ve çatlaklar ne zaman gider? (Doğum yapalı yaklaşık 2 ay oldu)
yagmurozgul Theeyeofmine hamilelik cizgim dogum yaptiktan 4 ay sonra gecmisti. Catlaklarim geçmedi ama gorunumu azaldi
Deletedmom117 Theeyeofmine benim çatlak olmadı hiç ama araştırdım olabilir diye nar çekirdeği yağı canım kesin sonuçmuş diye araştırdım sende bir araştır istersen
Misskokulum Theeyeofmine çatlakların geçeceğini sanmıyorum 4 ay oldu hala eskisi gibi sadece rengi bir tık ten rengine döndü kahverengi çizgi de yine olduğu gibi duruyor 😏
Annesininbalkizi 5ay oldu doğum yapalı çizgi kayboldu. Belki wücuttan wücuda değişir. Çatlak kiminin geçiyor kiminin geçmiyormş
Tuzsuzhelva O kahverengi cizgi 5 6 ayda geciyor ama mor ve kirmizi olan catlaklar rengi beyazliyor teninin rengini aliyor ama duzelmiyor malesef