Cihanda doğum yaptım tanfer bey denk geldi ve hiç memnun kalmadım. Bebeğimde sakral Gamzeyi fark etmedi, boşuna mama başlattı, bana sütün oturmamış dedi moralimi bozdu, zaten çok acele ettiriyordu özel değil devlet gibi. 15. Gün muayene olmamız gerekirken bir ay sonra çağırdı tabii ki ona gitmedik. Konakta mine Eruyar var artık doktorumuz o çok memnunum sıcak biri, üslubu vs çok nazik