Bugün alerji mamasına geçtik ama tadını beğenmedi bebeğim içmiyor 7.5 aylık vanilya şurubu veya pekmez konabilirmiş pekmez koyup denedim biraz da olsa içti günde 6 7 biberon mama içiyor her defasında pekmez ağır olmaz mı kullananlar nasıl yağıyorsunuz her defasında ekliyormusunuz diğer türlü içmiyor