NewMomm1 Arkadaşlar oğlum 13 aylık olacak. Saçları kıvırcık. Çoğu kişi kestirdiğimde kıvırcıklığının gideceğini söylüyor. Gidiyor mu🥹 böyle çok güzel görünüyor hiç kestirmek de istemiyorum gitmesin diye
Katarss Benim oğlumda kıvırcık saçlı. 2 defa kısalttık ama uzadıkça tekrar kıvırcık oldu. Ama şöyle bi sorunumuz var bukleleri çok belirgin değil. Hangi şampuanı kullanıyorsunuz bukle belirginleştirmek için napıyorsunuz
NewMomm1 Katarss bir şey kullanmadım hiç. Yani bonus gibi değil ama kıvırık galiba sizinki de öyle dalin kullanıyoruz biz 😂