degersizbirhayat_1 Merhaba doğum yapalı 2.5 ay oldu sağ tarafımda dikişin biraz altınsa ele gelen bir sertlik var büyük misket kadar , adet döneminden sonra oluştu ve ağrılı yürüyünce yatıp kalkınca birşeye eğilince ağrıyor üzerine bastırınca sa ağrıyor
Sogukbaklava degersizbirhayat_1 sezaryenden sonra olabilen biseymis. Eltimde bi yumruk kadar şişiyodu. Doktora gitti takibe almışlar. Çocuk düşünüyosan yap ikisini bir alalım demis düsünmüyosan ameliyatla alınacak direkt demiş. Kontrole gidecekti tekrar. Sezaryenden sonra olan bişeymiş detaylı anlattı ama unuttum.
Sogukbaklava degersizbirhayat_1 Ama ihmal edilmemesi gereken bisey takip edilmeniz lazım eğer aynı şeyse. Mutlaka görünün doktora 🙂
degersizbirhayat_1 Sogukbaklava anlatıyım gibi ağrılı ve hareket ettikçe de ağrı var bastırınca da aynı şekilde daha öncesinde ola farkederdim yoktu
Sogukbaklava degersizbirhayat_1 anladım belki farklı biseydir hani yönlendirme yapmıs gibi olmayayım 🙂