Merhaba canım anneler 10gün oldu doğum yapalı göğüs ucum olmadığından bebeğimi emziremedim emzirdim emzirmesine ama ilk gün sütüm gelmediğinden bebekte memeyi tutmakta zorlandığından pompayla sağmaya başladım sarılık olunca da korktum sağdığım sütü biberonla verdim sonuç biberona alıştı ve memeyi hiç ememedi.:( bu duruma üzülmüyorum sütümü etkilemesini istemiyorum sadece sürekli süt sağmaktan yoruldum artık 😂 sağdığım sütü biberonla veriyorum ilk oğlum da da aynı şeyi yaşamıştım ve 38. Günlükken memeyi tutup emmeye başlamıştı bu da öyle olsun diye umut ediyorum 🙏🏻 Aynı durumda olanlar yaza bilir mi kaç saate sağıyorsunuz sütünüzü ?