denizminel
valla ben hepsini yedim abartmadan,bebeğim çok gazlı bir bebek değildi ara ara gaz problemimiz oldu.Ne yemiyim demedim ama ne yemeliyim dedim.
Dereotu,kurudut,bol su,bulgur pilavı bunları sık tükettim.3.aydan sonra çok gaz problemi de kalmıyor zaten.Kendi kendilerine çıkarmayı öğreniyorlar