Selam anneler 10 aylık bebeğim var hala 3 uyku yapıyoruz sabah 7 :30 kalkış 8: 30 ilk uyku 12: 30 1 gibi 2. Uyku 4 :30 son şekerleme bu uykuyu kaldırmak içi çok şey denedim saatlerle oynadım ama olmadı sonra çevrem kendi kendine istemeyecek dedi ama 10 aylık oldu hala daha istiyor şekerleme uykusunu ne yapmam lazım