ahlavinyyaaa Kızım sebepsizce bazen saçını çekip kendini dövmeye vurmaya başladı ne yapayım konuşsam bile anlamaz daha küçük sebebi ben olabilir miyim bir iki kere kızar gibi oldum kendimi sorumlu hissediyorum
Aselinannesi0655 ahlavinyyaaa benim kuzım da aynıydı laminantta otursa oranın sert olduğunu bilio halıya vuruyordu doktor gecşci bi süreç olduğunu söyledi geçti de zaten .