Sevgili anneler kızım 5 buçuk aylık olmak üzere ama gazdan artık bıktım daha önce yazdım defalarca belki hatırlayan olur. Biogaia ve samplex beraber kullanıyoruz ama hiç etki etmiyor gibi. Biogaia kullanmaya devam edeceğim o zaten bağırsak düzenleyici. Ama samplex yerine relectaz e geçmeyi düşünüyorum kullananlar vardır relectazu nasıl kullanacam kaş damla? Ya da önerir misiniz? Lütfen yardım edin dün gece yine uyumadık hiç bütün gün hala kıvranıyor